Positive with nature

Positive with nature
remember when you have a good time, stay strong when you are down

Wednesday, March 13, 2013

Testing testing…..testing one two three.

Bismillah....

Assalamu alaikum w.b.t... Macam nak tulis buku pula dah,


Sebelum ni pun aku pernah ada blog. Tapi tersangatlah hambar and menyebabkan aku kurang yakin untuk bagi orang baca. So, this is my second attempt. Cuma kali ni kena ada keyakinan untuk menulis and bagi orang baca. After aku mula berkawan dengan beberapa orang kaki blog ni, and aku baca entry blog dorang and other blogs, aku rasa “OH…MACAM TU RUPANYA!”.

So, bermula lah perjalanan aku sebagai seorang blogger. As a new and NOOB blogger, aku expect blog aku sangat tak best. Even aku rasa memang takde orang nak baca pun. 

Aku plan nak update new entry at least once a week. Bosan ke, apa ke, belakang kira. Macam tu lah reality sebagai blogger kan? Peduli apa orang kata. Yang penting kita tahu sebab musabab kita buat sesuatu entry tu. 

Selamat membaca.  ;) 

No comments:

Post a Comment